Wednesday, August 1, 2012

ME ME ME ❤


~ 如果你在无名博格看到一个一样的博格别怀疑 ~
~ 我之前的博格名叫 “欣之语” ~ 
~ 但是因为我把密码给忘记了所以不能用了 ~
~ 我会把之前的一些文章转载过来 ~
  ~ 所以在这开一个博格来分享我的一切以及我喜欢的文章~
~ 在此声明,我很诚实的说很多文章的确是转载的~
~ 好的文章不是都该分享吗 ~
~ 谢谢 ~

~ 可以和我用华语,英文,韩文和马来文沟通 ~ 
我的中文名是个极其普遍的名 - 刘欣怡
这是我的韩文名 - 유흔이
我的英文名 - EMILY

If you found that this blog is similar to a blog at Wretch Blog, don't feel weird or what.
That's mine old blog, due to me forget the password so can't access to that account.
So i open a new blog at here to share what i like.
You can communicate with me in Chinese, English, Korean and Malay.



NICE TO MEET YOU